Posted by: Olga | 9. dets. 2008

Teine nädal: ja mingil määral tehtud…

Lõpuks ometi asi hakkas liikuma 🙂

Kunagi pole ise kirjutanud html-koodi, kuigi html-iga tegelen 10 aastat: alati kasutasin html-redaktorid.

Antud töö on küll kirjutatud iseseisvalt notepad-is, aga vaatasin ka oma kursakaaslaste töid. Tulemus asub siin.

Vaatasin ka validaatorist üle: leidis 7 viga. 6 neist tabelis, ei meeldi minu märgid “<” ja “>”: kirjutab, et märke ei ole, aga tegelikult täitsa olemas.

Ma teen veel katset kirjutada tabelit. Tulemus nr 2 on siin. Validator leidis nüüd juba 27 viga, kõik on seotud tag-ide avamisega ja lõpetamisega: ikka ei meeldi märgid “<” ja” >”. Ma parandasin, aga tulemus ei muutu 🙂

Huvitav, kas põhjus on eestikeelses klaviatuuris?

Tegelikult aga validaator on väga huvitav asi, kindlasti leian sellele kasutamisvõimaluse 🙂

P.S. Tegin kolmanda katse. Nüüd on 19 viga, mis on tunduvalt vähem kui 27 ja neid, mis jäid, ma ei oska parandada, sest minu meelest, mul ongi nii kirjutatud…


Lisa kommentaar

Kategooriad