Posted by: Olga | 9. dets. 2008

Kolmas nädal: õppematerjal LeMill`is

Ja see ei olnudgi nii lihtne, kui ma lootsin. Tulemust saab vaadata paremal RSS-ina.

Olin enesekindel: kunagi käisin LeMill koolitusel ja saan selle osaga ruttu hakkama: materjalid mul olid valmis juba eelnevalt, tõsi need olid tekstid ja esitlused.  Üllatavalt võttis aga päris palju aega. Probleemiks, minu jaoks täiesti ootamatuks, osutus see, et LeMill ei taha vastu võtta  .doc ja  .ppt faile. Tegelikult, nüüd rahunedes saan aru, et eesmärk on pakkuda rohkem interaktiivseid harjutusi. Ok, siis otsisin välja kohta, kuhu saab .pdf faile lisada. Konverteerisin failid ja laadisin ülesse.

Nüüd tekkis küsimus: kuidas nendele viidata ühe lingina, sest materjale on 4. Kui ma vaatan oma avaldatud materjalide esilehekülje lingi, siis näeb see välja “http://lemill.net/content/published”.    Aga kuna minu kasutajatunnusele ei ole viidet, siis teistele ei ole mõtted sellist lingi saata: midagi ei avane (katsetatud teise brauseri põhjal).

Keskkond pakub sellist asja nagu “Kogumikud”. Tahtsin koondada kõik oma tööd ühte kogumikku, kuid ei saanud aru, kuidas seda teha. Või on need teiste kasutajate töödele lingide kogumikud?

Ühe sõnaga, õnneks leidsin avaldatud materjalide lehe all RSS nuppu, mida ka kasutasin oma blogisse tõmbamiseks. Vist see on ainuke variant, kuid mulle meeldib.

Kokkuvõte:

  • nagu alati, läks rohkem aega, kui ma mõtlesin;
  • LeMill ei olegi nii lihtne keskkond, kui mulle tundus. Aga põnev.

P.S. eXe-ga on mul ka kogemusi: käidud 30-tunnisel koolitusel ja tehtud mingi lõputöö koduloomadest vene keele võõrkeelena tundideks. Aga kuna olin hooletu ja ei jätnud endale seda tööd alles, ei maksa minu sõna muidugi midagi 🙂 Seepärast hakkan tõsisemalt mõtlema ka iseenda portfoolio peale…

P.S.S. Milline pettumus… voog LeMillist ei töötagi 😦 kas ta on siis ainult sisemiseks kasutamiseks mõeldud? Või olen midagi valesti teinud?

Aga siis peab ju linke lisama (materjalid on vene keeles): Arvuti (tekst), Arvuti (esitlus), Windows XP (tekst), Windows XP (esitlus).


Lisa kommentaar

Kategooriad